مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1399 ساعت 10:152021-01-25سياسي

تلاش بسیج و سپاه برای ریشه کنی ویروس کرونا در بناب


فرمانده سپاه ناحیه بناب با اشاره به اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی در بناب از تلاش بسیج و سپاه برای ریشه کنی ویروس کرونا خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازرا جدی نگیریم اسفند و فروردین ماه شاهد فاجعه انسانی در بناب خواهیم بود مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بناب نیز در این جلسه گفت: هم اکنون 31 بیمار کرونایی در بیمارستان بناب بستری هستند.

علی نیّرپور با بیان اینکه از ابتدای شیوع ویروس کرونا یک هزار و 400 بیمار کرونایی در بناب بستری شده اند؛ افزود: طی این مدت متأسفانه 184 نفر بر اثر ابتلاء به ویروس کرونا در شهرستان بناب فوت شده اند.

وی با بیان اینکه طی روزهای اخیر نسبت به ماه قبل تعداد بستری از 80 نفر و تعداد فوتی روزانه از 5، 6 نفر به صفر کاهش یافته بود ولی رفته رفته شاهد شیوع این ویروس در شهرستان هستیم.

مدیر شبکه بهداشت و درمان بناب بیشترین دلیل افزایش مبتلایان به کرونا را در شهرستان تماس با افراد در منزل، دید و بازدید، بانک ها، مجالس ختم و عروسی، نانوایی ها و آرایشگاه ها اعلام و تأکید کرد: وضعیت شهرستان بناب بسیار شکننده است و روزهای بسیار تلخی برای روزهای آتی شهرستان پیش بینی می کنیم.

نیّرپور هشدار داد: اگر فاصله گذاری اجتماعی، زدن ماسک و استفاده از توصیه های بهداشتی جدی گرفته نشود، شرایط سخت تر خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش بسیج و سپاه برای ریشه کنی ویروس کرونا در بناب

تلاش بسیج و سپاه برای ریشه کنی ویروس کرونا در بناب