مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1399 ساعت 10:102021-01-25سياسي

روش های فروش خودرو در چارچوب منطقی انجام شود نه به صورت قرعه کشی!


جهانگیری در جلسه کارگروه رفع موانع جهش تولید که صبح امروز (دوشنبه) برگزار شد، گفت که روش های فروش خودرو در چارچوب منطقی انجام شود نه به صورت قرعه کشی.

- روش های فروش خودرو در چارچوب منطقی انجام شود نه به صورت قرعه کشی جهانگیری در جلسه کارگروه رفع موانع جهش تولید که صبح امروز (دوشنبه) برگزار شد، گفت که روش های فروش خودرو در چارچوب منطقی انجام شود نه به صورت قرعه کشی.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جهانگیری در این جلسه که با موضوع بسته سیاستی جهش تولید در زنجیره صنعت خودرو برگزار شد، گفت: یکی از مصادیق جهش تولید که در سخنان رهبر معظم انقلاب به طور خاص به آن اشاره شد، موضوع جهش تولید در صنعت خودرو بود، صنعتی که نقش پیشران در راه اندازی صدها بنگاه اقتصادی و صنعتی را در کشور دارد.

معاون اول رییس جمهور با اشاره به اشتغال صدها هزار نفر در حوزه های طراحی، قطعه سازی و خدمات پس از فروش، اظهار داشت: بر اساس گزارشات حدود 900 هزار نفر در صنعت خودرو و رشته های وابسته اشتغال دارند و باید تلاش کنیم تا با جهش تولید در این بخش، موجب امیدواری و ایجاد آینده ای روشن برای صدها واحد تولیدی شویم که سهم مهمی در اشتغال و تولید کشور دارند.

وی با اشاره به برخی اشکالات در قیمت و کیفیت خودروهای تولیدی و موضوعاتی نظیر زیان دهی دو خودرو ساز بزرگ کشور، گفت: در کنار این مسائل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روش های فروش خودرو در چارچوب منطقی انجام شود نه به صورت قرعه کشی!

روش های فروش خودرو در چارچوب منطقی انجام شود نه به صورت قرعه کشی!