مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1399 ساعت 10:102021-01-25اقتصادي

دستاورد های حوزه نفت و گاز به نمایش درآمد / شکست تحریم های نفتی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فناوری خبرگزاری دانشجو به نقل از معاونت علمی و فناوری رییس جمهور، بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی ایران، - بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی ایران، با مشارکت ستاد توسعه فناوری های حوزه آب و انرژی در حال برگزاری است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فناوری خبرگزاری دانشجو به نقل از معاونت علمی و فناوری رییس جمهور، بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی ایران، با مشارکت ستاد توسعه فناوری های حوزه آب و انرژی در حال برگزاری است.

این نمایشگاه سوم بهمن ماه در محل نمایشگاه های بین المللی تهران با حضور مسئولان ستاد توسعه فناوری های حوزه آب و انرژی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری آغاز به کار کرد.

از بیش از 5 هزار شرکت دانش بنیان و 6 هزار استارتاپ فعال در کشور، تعداد قابل توجهی از آن ها در حوزه انرژی، به ویژه صنعت نفت و گاز و پتروشیمی، فعالیت می کنند.

پس حمایت از رویداد های نوآورانه نمایشگاهی یکی از محور های اصلی فعالیت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در حوزه انرژی است.

رویداد بزرگ نوآورانه و حضوری پررنگنمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی ایران به عنوان بزرگترین رخداد صنعتی و تجاری ایران در این حوزه، که سالانه با حضور جمع کثیری از شرک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستاورد های حوزه نفت و گاز به نمایش درآمد / شکست تحریم های نفتی

دستاورد های حوزه نفت و گاز به نمایش درآمد / شکست تحریم های نفتی