مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1399 ساعت 10:052021-01-25اقتصادي

50 درصد اصناف نیشابور جواز کسب ندارند


دادستان نیشابور با بیان اینکه بین 40 تا 50 درصد اصناف ما جواز کسب ندارند، اتحادیه های صنفی و اناق اصناف باید تمام تلاششان را صرف شناسنامه دار کردن افراد صنفی کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از نیشابور، محمد حسینی امروز در جلسه ساماندهی صنوف فاقد پروانه کسب صنفی که در محل سالن جهاد دانشگاهی نیشابور برگزار شد، اظهار کرد: اتحادیه های صنفی و اناق اصناف باید تمام تلاششان را صرف شناسنامه دار کردن افراد صنفی کنند، متاسفانه این حجم بالای افراد صنفی بدون پروانه زیبنده شهر، استان و کشور ما نیست.

دادستان نیشابور ادامه داد: در حوزه اصناف اهتمام و نظارت مبتنی بر شناسنامه دار اصناف وجود ندارد، از این رو در فضای کسب و کار یک افسار گسیختگی بی پایانی وجود دارد و به لحاظ اینکه بخش عظیمی از فعالیت های صنفی در حوزه مواد غذایی است، بیشترین عدم پروانه در این حوزه مشاهده می شود.

  وی با بیان اینکه اشخاص اعم از حقیقی و حقوقی نیاز به پروانه کسب دارند، افزود: چرا نانوایان وابسته به فرمانداری و تالارهای وابسته به آموزش و پرورش فاقد پروانه هستند؟ حسینی با اشاره به این که تبعیض در اجرای قانون بیشترین گلایه مندی مردم است، تاکید کرد: قانون پروانه را برای همه یکسان اعمال کنید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

50 درصد اصناف نیشابور جواز کسب ندارند

50 درصد اصناف نیشابور جواز کسب ندارند