مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1399 ساعت 10:052021-01-25اقتصادي

50 هزار واحد مسکونی در استان زنجان مقاوم سازی شده است


مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان به مقاوم سازی واحدهای مسکونی روستایی در استان زنجان اشاره کرد و گفت: از سال 84 تاکنون تنها 50 هزار واحد مسکونی در استان مقاوم سازی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رضا خواجه ای ظهر دوشنبه در نشست خبری با خبرنگاران به مقاوم سازی واحدهای مسکونی روستایی در استان زنجان اشاره کرد و گفت: از سال 84 تاکنون 50 هزار واحد مسکونی از 92 هزار و 657 واحد غیر مقاوم استان مقاوم سازی شده است.

وی با بیان اینکه طرح هادی برای تمام روستاهای استان زنجان تهیه شده است، اظهار کرد: طرح هادی 290 روستا نیازمند بازنگری است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان گفت: طرح هادی 140 روستا بازنگری شده و تاکنون طرح هادی 400 روستا از 710 روستای بالای 20 خانوار استان اجرا شده است.

خواجه ای با بیان اینکه 67 هزار سند مالکیت روستایی توسط بنیاد مسکن صادر شده است، گفت: یک هزار سند مربوط به شهرهای کمتر از 20 هزار نفر جمعیت و مابقی در روستاها صادر شده است.

وی افزود: امسال صدور دو هزار سند مالکیت روستایی برای استان زنجان تعیین شده بود اما با هماهنگی بین بنیاد مسکن و ثبت اسناد، تعهد صدور 6 هزار و 500 سند را ایجاد کردیم.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان گفت: تاکنون بیش از پنج هزار سند صادر شده است که این استان رتبه اول کشور را د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

50 هزار واحد مسکونی در استان زنجان مقاوم سازی شده است

50 هزار واحد مسکونی در استان زنجان مقاوم سازی شده است