مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1399 ساعت 10:052021-01-25سياسي

تشریح برنامه های گرامیداشت دهه فجر در استان البرز


نشست کمیته ایثارگران دهه فجر انقلاب اسلامی که به مناسبت گرامیداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در استان البرز برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سلیمان رستمیان در نشست کمیته ایثارگران دهه فجر انقلاب اسلامی که به مناسبت گرامیداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور حجت الاسلام و المسلمین روحی یزدی رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در بنیاد شهید و ایثارگران استان البرز برگزار شد، توضیح داد: انقلاب اسلامی ما برگرفته از جریان فرهنگی عاشورا است.

هرساله برای پاسداشت و گرامیداشت ایام الله دهه فجر و دستاوردهای انقلاب، برنامه ریزی هایی توسط ملت ایران و دوستداران انقلاب صورت می گیرد و امسال تلاش بر این است تا در این ایام بتوانیم رشادت هایی که پیروزی انقلاب را رقم زد به جامعه، علی الخصوص جوانان معرفی کنیم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز بابیان اینکه از عمده کارهایی که باید در ایام الله دهه فجر انجام داد، می توان به انتقال کارهای صورت گرفته برای پیروزی انقلاب به نسل های جدید اشاره کرد، افزود: ازخودگذشتگی و شهادت یکی از مؤلفه های اصلی پیروزی انقلاب است و در کشور ما هر جا نیاز به ایثار و مجاهدت بود، مردم حضور داشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشریح برنامه های گرامیداشت دهه فجر در استان البرز

تشریح برنامه های گرامیداشت دهه فجر در استان البرز