مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1399 ساعت 10:052021-01-25اقتصادي

نوسازی 700 دستگاه سواری کرایه تا پایان امسال


وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه 70 درصد از تسهیلات نوسازی خودروها توسط تسهیلات بانکی انجام می شود، گفت: تا پایان امسال 700 دستگاه خودرو سواری برای نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی بین شهری به رانندگان تحویل داده می شود.

- وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه 70 درصد از تسهیلات نوسازی خودروها توسط تسهیلات بانکی انجام می شود، گفت: تا پایان امسال 700 دستگاه خودرو سواری برای نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی بین شهری به رانندگان تحویل داده می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد اسلامی امروز در مراسم تحویل خودروهای نوسازی ناوگان کرایه بین شهری اظهارکرد: امروز نمایندگانی از رانندگان استان های کشور به شکل نمادین، کلید ماشین ها را تحویل گرفتند که نماد حرکت مثبت و تحقق اهدافی است که برای آن سرمایه گذاری است.

وی افزود: برای ما به عنوان مسئول حمل و نقل کشور هم ایمنی خودروها و الزامات ایمنی و هم تامین و توسعه زیرساختها و راهها از نظر استاندارد و ایمنی حائز اهمیت است.

وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: اگرچه در موضوعات اعلام شده مشکلاتی به دلیل شرایط کرونا و کمبود منابع مالی وجود داشت، اما در این سال ها تلاش بر این بود تا با استفاده حداکثری نسبت به بهینهسازی و توسعه زیرساخت، بهسازی و توسعه ناوگان در همه مدهای حمل و نقل اقدام موثری انجام بشود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوسازی 700 دستگاه سواری کرایه تا پایان امسال

نوسازی 700 دستگاه سواری کرایه تا پایان امسال