مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1399 ساعت 10:002021-01-25اجتماعي

آغاز به کار گرمخانه پارک جلالیه شهرداری کرمانشاه


مدیر کل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری کرمانشاه از آغاز به کار گرمخانه پارک جلالیه شهرداری کرمانشاه با شروع فصل زمستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، شیرزاد عباسی اظهار کرد: با شروع فصل سرما و کاهش دمای شبانه در شهر کرمانشاه گرمخانه پارک جلالیه شهرداری فعالیت خود را مجدداً آغاز کرد.

وی افزود: این گرمخانه با ظرفیت 50 نفر و با رعایت دستورالعمل های بهداشتی تا پایان فصل سرما به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

مدیر کل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری کرمانشاه با اشاره به گشت های سیار شبانه، تصریح کرد: گشت های سیار در قالب چهار اکیپ و در مجموع 20 نفر از پرسنل اداره کل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری با سه خودروی مینی بوس و یک دستگاه خودروی ون در سطح شهر کرمانشاه افراد بی خانمان را جمع آوری خواهند کرد.

عباسی ادامه داد: با گشت های شب گذشته ظرفیت 50 نفری گرمخانه پارک جلالیه شهرداری تکمیل شد و با هماهنگی های انجام گرفته با بهزیستی کرمانشاه تعداد 61 نفر از افراد جمع آوری شده به گرمخانه بهزیستی منتقل شدند.

وی از ادامه گشت های شبانه اداره کل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری کرمانشاه تا پایان فصل سرد در سطح شهر خبر داد و گفت: شهروندان می توانند در صورت برخورد با مواردی از افراد بی خانمان با شماره 38225715 تماس گرفته و در این خصوص همیار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز به کار گرمخانه پارک جلالیه شهرداری کرمانشاه

آغاز به کار گرمخانه پارک جلالیه شهرداری کرمانشاه