مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1399 ساعت 09:452021-01-25اقتصادي

اختصاص 100 میلیارد ریال به پروژه نشت‎یابی شبکه توزیع آب بوشهر و کنگان


100 میلیارد ریال اعتبار به پروژه نشت‎یابی شبکه توزیع آب این استان در بوشهر و کنگان اختصاص یافت و در صورت موفقیت‎ آمیز بودن، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، عبدالکریم گراوند امروز در نشست شورای آب استان بوشهر اظهار داشت: اجرای آزمایشی پروژه نشت‎یابی در استان فرصتی برای کاهش هدررفت آب و پایداری هر چه بیشتر آب آشامیدنی مشترکان است.

استاندار بوشهر گفت: طرح نشت یابی آب در شهرهای بوشهر و کنگان به عنوان شهرهای برخوردار از آب‏شیرین کن اجرایی می‏ شود و اجرا آن در محله‎های جنوبی بوشهر تاکنون دستاوردهای بسیار خوبی به دنبال داشته است.

وی بیان داشت: 100 میلیارد ریال اعتبار به پروژه نشت‎یابی شبکه توزیع آب این استان در بوشهر و کنگان اختصاص یافت و در صورت موفقیت‎ آمیز بودن، این طرح در سایر استان‎های کشور نیز اجرایی می شود.

گراوند گفت: با توجه به کمبود میزان بارش در سال جاری از هم اکنون باید به فکر تامین آب استان برای تابستان سال آینده بود در همین راستا باید پروژه‎های مربوط به آبشیرین‎کن در مناطق مختلف استان با جدیت هر چه تمام تر پی گیری شود.

وی اظهار داشت: قطع انشعاب های غیرمجاز آب منجر به پایداری آب آشامیدنی می شود برهمین اساس مبارزه با این انشعاب ها از اولویت های استان بوشهر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 100 میلیارد ریال به پروژه نشت‎یابی شبکه توزیع آب بوشهر و کنگان

اختصاص 100 میلیارد ریال به پروژه نشت‎یابی شبکه توزیع آب بوشهر و کنگان