مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1399 ساعت 09:452021-01-25اقتصادي

امام جمعه مهریز؛ لزوم ورود دستگاه قضا برای ساماندهی چالش های اقتصادی


امام جمعه مهریز با بیان این که دشمن شناسی از جمله مهمترین راهکارهای خنثی کردن توطئه های شوم علیه کشور است، گفت: مسئولان و دست اندرکاران باید بیش از پیش وضعیت نابسامان اقتصادی مردم را درک کرده و برای برون رفت از این چالش برنامه ریزی کنند.

- حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا محی الدینی در گفت وگو با خبرنگار فارس از مهریز با بیان این که امروز مشکلات اقتصادی در بازار ارز و طلا موجب افزایش تورم و بروز مشکلاتی برای ملت و خانواده ها شده است، اظهار کرد: ساماندهی اوضاع اقتصادی مردم و درک این وضعیت باید در اولویت کار مسئولان قرار گیرد.

وی افزود: بزرگ ترین رسالت دولت در شرایط فعلی اداری و ثبات قیمت ها می تواند اقتصاد کشور را به چرخه اصلی خود بازگرداند.

وی به راه کارهای که دولت می تواند به بهبود اقتصاد برسد اشاره و تصریح کرد: با به کارگیری گروه مدیریت اقتصادی ماهر، بهبود ارزش پول، اصلاح رفتار اقتصادی مردم به روش آموزه های دینی در کشور می توانیم به اقتصاد پایدار دست پیدا کنیم.

حجت الاسلام محی الدینی گفت: گرانی، تورم و بی ثباتی اقتصادی باعث بروز مشکلات معیشتی به ویژه برای طبقات متوسط و ضعیف جامعه شده است.

امام جمعه مهریز از قوه قضاییه درخواست کرد: با جدیت و قاطعیت با مفسدان اقتصادی و کسانی که به بیت المال دست اندازی کرده اند برخورد و وضع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه مهریز؛ لزوم ورود دستگاه قضا برای ساماندهی چالش های اقتصادی

امام جمعه مهریز؛ لزوم ورود دستگاه قضا برای ساماندهی چالش های اقتصادی