مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1399 ساعت 09:452021-01-25اجتماعي

پیشگیری از آسیب های اجتماعی در مدارس مورد توجه ویژه قرار گیرد


مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان بر لزوم توجه ویژه به پیشگیری از آسیب های اجتماعی در مدارس تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احمد اسکندری نسب صبح دوشنبه در نشست کارگروه فرهنگی پدافند غیرعامل استان کرمان بیان داشت: همه ما مدیون ایثار و فداکاری شهیدان هستیم بنابراین در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت باید همه تلاش خود را به کار گیریم تا دین خود را به شهدا و خانواده های آنها ادا کنیم.

وی با بیان اینکه پدافند غیرعامل اقدام غیر مسلحانه ای است که موجب بازدارندگی و پیشگیری می شود، افزود: در قرآن کریم و روایاتی که از ائمه اطهار وجود دارد در خصوص صیانت از حقوق مردم بسیار تاکید شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان به موضوع پیشگیری از آسیب های اجتماعی اشاره کرد و گفت: پیشگیری از آسیب های اجتماعی مهمترین رسالت دستگاه های فرهنگی می باشد که در نظام تعلیم و تربیت باید تلاش شود و مسئولان مربوطه باید در راستای فرهنگ سازی به صورت جدی عمل کنند.

اسکندری نسب تصریح کرد: در حال حاضر در دنیایی امروزی آسیب های اجتماعی در چهره های مختلف در نسل جوان و نوجوان نفوذ کرده است ضمن اینکه دشمن به دنبال خلع سلاح کردن نسل جوان می باشد بنابراین باید با برنامه ریزی و برگزاری دوره های توانمندسازی این نقشه شوم دشمن را نقش بر آب کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشگیری از آسیب های اجتماعی در مدارس مورد توجه ویژه قرار گیرد

پیشگیری از آسیب های اجتماعی در مدارس مورد توجه ویژه قرار گیرد