مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1399 ساعت 09:402021-01-25اقتصادي

کاشت صیفی خارج فصل در 2500 هکتار از مزارع خُنج


مدیر جهاد کشاورزی شهرستان خنج در استان فارس با بیان اینکه کاشت صیفی خارج فصل در مزارع این شهرستان تا پایان بهمن ادامه دارد، پیش بینی کرد که 2500 هکتار از اراضی کشاورزی خُنج به کاشت این محصولات اختصاص یابد.

- ایسنا/فارس مدیر جهاد کشاورزی شهرستان خنج در استان فارس با بیان اینکه کاشت صیفی خارج فصل در مزارع این شهرستان تا پایان بهمن ادامه دارد، پیش بینی کرد که 2500 هکتار از اراضی کشاورزی خُنج به کاشت این محصولات اختصاص یابد.

بستان اسلامی گفت: از ابتدای دی تاکنون در بیش از 1500 هکتار مزارع شهرستان خُنج، محصولات صیفی خارج از فصل کاشته شده است و عملیات کاشت این محصولات تا اواخر بهمن ادامه دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از جهادکشاورزی خُنج، اسلامی گفت: پیش بینی می شود تا پایان زمان کاشت، سطح زیر کشت محصولاتی نظیر گوجه فرنگی، خیارسبز، هندوانه، شمام و طالبی در این شهرستان به 2500 هکتار برسد.

او خاطرنشان کرد: محصولات صیفی خارج از فصل در شهرستان خنج به روش های کف یا تونل پلاستیکی کشت می شود، از این رو پس از آبیاری اولیه در یک دوره 45 تا 50 روزه، نیاز به آبیاری دیگری نیست.

به گفته اسلامی، برداشت محصولات صیفی تولید شده در مزارع شهرستان خنج، از اواسط فروردین ماه سال آینده آغاز خواهد شد و تا نیمه های خرداد ادامه می یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاشت صیفی خارج فصل در 2500 هکتار از مزارع خُنج

کاشت صیفی خارج فصل در 2500 هکتار از مزارع خُنج