مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1399 ساعت 09:302021-01-25دانش

تصمیم دانشگاه آزاد درباره چاپ مقاله دانشجویان دکتری


دانشجویانی که تا پیش از 15دی ماه تأییدیه چاپ مقاله در یکی از مجلات مورد تأیید دانشگاه آزاد را اخذ کرده باشند، - مجری طرح پایش دانشگاه آزاد گفت: دانشجویانی که تا پیش از 15دی ماه تأییدیه چاپ مقاله در یکی از مجلات مورد تأیید دانشگاه آزاد را اخذ کرده باشند، نیازی به برگزاری جلسه پیش دفاع ندارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل از، جلسات پیش دفاع به صورت مجازی برگزار می شود، خاطرنشان کرد: زیرساخت های لازم برای برگزاری جلسات پیش دفاع متمرکز از سوی واحد الکترونیکی و در قالب سامانه وادافا به نشانی https://vadafa.

iauec.

ac.

ir/ فراهم شده و در دوره اول برگزاری این جلسات حدود 600 نفر درخواست خود را برای پیش دفاع متمرکز ثبت کردند.

مشاور رییس دانشگاه در امور پژوهشی و مجری طرح پایش با تأکید بر اینکه جلسات پیش دفاع متمرکز دانشجویان دکتری تخصصی با هدف ارتقا کیفیت رساله های دکتری و دستاورد کفایت تحصیلی برگزار می شود، افزود: دانشجویان پس از اخذ کفایت علمی در جلسات پیش دفاع می توانند در جلسه دفاع رساله شرکت کرده و با اخذ نمره قبولی فارغ التحصیل شوند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به مجوز رییس دانشگاه، دانشجویانی که تا پیش از 15 دی ماه تأییدیه (اکسپت) چاپ مقاله در یکی از مجلات علمی پژوهشی مورد تأیید دانشگاه آزاد را اخذ کرده باشند، می توانند بدون نیاز به برگزاری جلسه پیش دفاع از رساله خود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصمیم دانشگاه آزاد درباره چاپ مقاله دانشجویان دکتری

تصمیم دانشگاه آزاد درباره چاپ مقاله دانشجویان دکتری