مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1399 ساعت 09:302021-01-25اقتصادي

314 مورد تعرض به اراضی ملی در ایلام


فرمانده یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن کشور از رفع تصرف بیش از 3 هزار میلیارد و 331میلیون ریال از اراضی ملی استان ایلام خبر داد.

- ایسنا/ایلام فرمانده یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن کشور از رفع تصرف بیش از 3 هزار میلیارد و 331میلیون ریال از اراضی ملی استان ایلام خبر داد.

سرهنگ جواد خردمند اظهار کرد: در سطح استان ایلام 314 مورد تعرض به اراضی ملی در سطح استان انجام شد که در این راستا و با تلاش شبانه روزی یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن استان، 3 هزار میلیارد و 331 میلیون ریال از اراضی ملی حوزه سرزمینی استان ایلام رفع تصرف شد.

وی افزود: با همکاری و مشارکت خوب مردم و حمایت قاطعانه دستگاه قضایی و انتظامی ،امسال در استان ایلام رفع تصرف اراضی ملی نسبت به سال گذشته 4 برابر بوده است.

فرمانده یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن کشور خاطرنشان کرد: با توجه به هوشمندسازی پلیس ،اراضی ملی به صورت مستمر و روزانه تحت کنترل قرار می گیرد و این موضوع سبب شده است که افزایش کشف زمین خواری نسبت به سال گذشته افزایش چشمگیر داشته باشد.

خردمند با بیان اینکه استان ایلام جزء 10 استان برتر کشور در خصوص مبارزه با زمین خواران بوده است گفت: استان ایلام از معدود استان هایی است که به صورت شبانه روز در این راستا و به صورت هوشمند موضوعات زمین خواری را رصد و بلافاص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

314 مورد تعرض به اراضی ملی در ایلام

314 مورد تعرض به اراضی ملی در ایلام