مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1399 ساعت 09:202021-01-25اقتصادي

عملیات احداث باند دوم کاشان-بادرود و کاشان-برزک در حال اجراست


رییس اداره راه و شهرسازی کاشان گفت: در حال حاضر عملیات احداث باند دوم در دو محور شهرستان کاشان (کاشان-برزک و بادرود-کاشان) با سرعت مطلوب در دست اجراست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کاشان، مجتبی آراسته صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به افزایش تردد از محورهای مواصلاتی کاشان اظهار کرد: تسریع در تکمیل پروژه های باند دوم در محور شهرستان کاشان به دلیل بار ترافیکی بالا و حادثه خیز بودن آن یکی از اولویت های ما است و در حال حاضر عملیات احداث باند دوم در دو محور شهرستان کاشان (کاشان-برزک و بادرود-کاشان) با سرعت مطلوب در دست اجراست.

  رییس اداره راه و شهرسازی کاشان با بیان اینکه محور کاشان–برزک–ورکان یکی از محورهای حادثه خیز شهرستان کاشان است، گفت: ایمن سازی جاده  کوهستانی کاشان-برزک  یکی از پروژه های مهم در حوزه راهسازی شهرستان کاشان است، چرا که این جاده به دلیل عرض کم، نداشتن شانه های مناسب و پیچ های زیاد از پرحادثه ترین جاده های شهرستان  تلقی می شود.

  وی افزود: این پروژه در قالب دو قرارداد در حال اجرا است، قرارداد اول به طول 10 کیلومتر در چهار مقطع انجام می شود که قطعه گردنه نابر تکمیل و بهره برداری شده و قطعه خنچه با رونق نیز در حال خاکبرداری و خاکریزی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات احداث باند دوم کاشان-بادرود و کاشان-برزک در حال اجراست

عملیات احداث باند دوم کاشان-بادرود و کاشان-برزک در حال اجراست