مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1399 ساعت 08:552021-01-25سياسي

خط مقاومت رسانه در مقابل تهاجم استکبار تشکیل شود


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: باید در مقابل تهاجم رسانه ای گسترده جهان استکبار، خط مقاومت رسانه تشکیل شود و سرآغاز آن باید از افق ایران طلوع کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر استان بوشهر با بیان اینکه الآن جنگ وارد حوزه ادراک و اندیشه شده، تصریح کرد: ما در یک جنگ فوق العاده پیچیده و فرا نرم هستیم که رسانه ابزار این تهاجم است و جهان استکبار دنبال این است که با تکنولوژی پیشرفته رسانه، اندیشه را مدیریت و ادراک را معماری کند.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه طریق مدیریت فکر، رسانه است، افزود: در تاریخ جهان هیچ گاه به اندازه شرایط کنونی، رسانه به عنوان ابزار و مؤلفه قدرت در مهندسی ادراکی استفاده نشده است.

وی نقش رسانه در مدیریت جامعه جهانی را به عنوان نقش اصلی و راهبردی عنوان نموده و افزود: در محاسبه قدرت الآن نقش رسانه از تکنولوژی نظامی هم بالاتر است به همین خاطر توجه به نقش رسانه و اهمیت و جایگاه آن در جغرافیای جامع جهانی بسیار مهم است و در این رابطه باید بازکاوی نوینی در رابطه با جایگاه رسانه داشته باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر ادامه داد: باید در کشور بر روی تبیین نقش رسانه و جایگاه آن در جهان کنونی، محاسبات نوینی داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خط مقاومت رسانه در مقابل تهاجم استکبار تشکیل شود

خط مقاومت رسانه در مقابل تهاجم استکبار تشکیل شود