مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1399 ساعت 08:552021-01-25اقتصادي

نشست های ششمین دوره جایزه فیروزه برگزار می شود


با مجازی شدن نشست های جشنواره کالاهای فرهنگی، تولیدکنندگان، کارآفرینان و برنامه ریزان حوزه صنایع دستی و کالاهای فرهنگی در سراسر کشور امکان بهره مندی از مباحث تحلیلی را طی یازده نشست دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازعنوان نشستی با حضور مجید قادری (مدرس و متخصص حوزه بازی و اسباب بازی) و آزاده بیات (مؤلف و مدیر بخش اسباب بازی موزه عروسک های ملل) است.

این نشست که دوشنبه 13 بهمن برگزار می شود بر موضوع بازی ها و اسباب بازی های مناسب شرایط کرونایی تمرکز خواهد داشت.

سبک زندگی و فن آوری های روز در صنعت نوشت افزار ، عوامل مؤثر بر تولید کالاهای فرهنگی و آینده پژوهی در حوزه نوشت افزار عنوان نشست هایی است که به ترتیب در روزهای چهارشنبه 15 بهمن، یکشنبه 19 بهمن و دوشنبه 20 بهمن برگزار می شود.

مهدی حسینی پور (تولیدکننده محصولات رسانه ای) و سید حامد فیروزی (تولیدکننده و مشاور حوزه میراث فرهنگی)، بهزاد سلیمانی (مؤلف، طراح و عضو هیئت علمی دانشگاه) و مجید اکبری (مدیر روابط عمومی انجمن تولیدکنندگان نوشت افزار کشور) در این نشست ها به طرح مبانی تولید، موانع پیش رو، راهکارها و شیوه های تولید خواهند پرداخت.

همچنین قرار است متخصصان کالاهای فرهنگی، فناوری های نرم، اسباب بازی و محصولات فرهنگی اقوام ایرانی در سایر نشست ها به بحث و تبادل نظر بپردازند که خبر این نشست ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست های ششمین دوره جایزه فیروزه برگزار می شود

نشست های ششمین دوره جایزه فیروزه برگزار می شود