مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1399 ساعت 08:552021-01-25سياسي

دیدار ظریف با رییس جمهور آذربایجان در باکو


وزیر امور خارجه کشورمان که برای دیداری منطقه ای به حوزه قفقاز سفر کرده است در نخستین گام از این سفر، صبح امروز در باکو با الهام علی اف رییس جمهور آذربایجان دیدار و گفت وگو کرد.

- وزیر امور خارجه کشورمان که برای دیداری منطقه ای به حوزه قفقاز سفر کرده است در نخستین گام از این سفر، صبح امروز در باکو با الهام علی اف رییس جمهور آذربایجان دیدار و گفت وگو کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد جواد ظریف، وزیر امور خارجه کشورمان در این دیدار با تبریک پیروزی های اخیر به دولت و مردم جمهوری آذربایجان، بر گسترش همکاری های دوجانبه تاکید کرد.

ظریف با استقبال از طرح پیشنهادی رییس جمهور آذربایجان تحت عنوان ابتکار همکاری های منطقه ای 6 جانبه، آمادگی جمهوری اسلامی ایران برای کمک و همکاری در همه زمینه هایی که به برقراری صلح، ثبات و آرامش در منطقه کمک کند را اعلام داشت.

وزیر امور خارجه کشورمان با اشاره به سفر موفقیت آمیز وزیر امور خارجه و همچنین معاون نخست وزیر جمهوری آذربایجان به کشورمان، همکاری های فی مابین بویژه در حوزه های اقتصادی را آماده جهش ارزیابی کرد.

ظریف با ابراز خرسندی از نتایج برگزاری چهاردهمین دور اجلاس کمیسیون مشترک همکاری های اقتصادی دو کشور، آمادگی جمهوری اسلامی ایران برای مشارکت فعال در بازسازی مناطق آزاد شده خصوصا در زمینه های سا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار ظریف با رییس جمهور آذربایجان در باکو

دیدار ظریف با رییس جمهور آذربایجان در باکو