مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1399 ساعت 08:502021-01-25سياسي

وزیر علوم: برگزار نشدن کنکور نظام قدیم کاملا قانونی است


منصور غلامی وزیر علوم با تاکید بر اینکه تصمیم شورای سنجش مبنی بر برگزار نشدن کنکور نظام قدیم کاملا قانونی است، تصریح کرد: «سخنگوی کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی هم بر قانونی بودن این تصمیم تاکید کرده است.

- جی پلاس؛ وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، تصمیم شورای سنجش و پذیرش دانشجو مبنی بر برگزار نشدن کنکور نظام قدیم را کاملا قانونی دانست و گفت: سخنگوی کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی هم بر قانونی بودن این تصمیم تاکید کرده است.

برخی از نمایندگان کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی بر برگزاری کنکور 1400 برای داوطلبان نظام قدیم تاکید دارند، این در حالی است که شورای سنجش و پذیرش دانشجو اعلام کرده بود که کنکور 99 آخرین کنکور برای نظام قدیمی ها است و از سال 1400 این داوطلبان باید بر اساس منابع نظام جدید در آزمون سراسری شرکت کنند.

منصور غلامی وزیر علوم، روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه و آموزش ایرنا درباره برگزار نشدن کنکور 1400 برای نظام قدیم ها، اظهار داشت: در کمیسیون اصل 90 که حضور داشتیم، موضوع نظام قدیم ها مورد بررسی قرار گرفت و شورای سنجش و پذیرش دانشجو هم پیش از این سه بار این موضوع را بررسی کرده است.

وی با بیان اینکه برگزار نشدن کنکور نظام قدیم سه سال به تعویق افتاده است، تاکید کرد: تنها تقاضایی که از وزارت علوم شد، مبنی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر علوم: برگزار نشدن کنکور نظام قدیم کاملا قانونی است

وزیر علوم: برگزار نشدن کنکور نظام قدیم کاملا قانونی است