مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1399 ساعت 08:452021-01-25سياسي

دولت از قیمت گذاری بلیت اتوبوس خارج شد/ تعیین نرخ بصورت رقابتی


شورای عالی ترابری با هماهنگی سازمان حمایت، مصوب کرد از این پس قیمت بلیت اتوبوس های بین شهری از نرخ گذاری دستوری خارج شده و به صورت رقابتی ولی با نظارت وزارت راه باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت راه و شهرسازی، نشست 215 شورایعالی هماهنگی ترابری کشور با حضور محمد اسلامی، وزیر راه و شهرسازی و مشارکت اعضا و مدعوین به صورت غیرحضوری (از طریق ویدئو کنفرانس) برگزار شد.

اسلامی در این نشست، ضمن تسلیت سالگرد شهادت سردار سلیمانی و با تأکید بر ضرورت کارآمد سازی نظام حمل ونقل لجستیک کشور، اظهار کرد: مهم ترین هدف دشمن در اعمال تحریم ها و رفتارهای غیرانسانی و غیرقانونی در این حوزه کاهش توان و قابلیت جمهوری اسلامی ایران و از بین بردن اعتماد مردم به نظام است.

وی گفت: تکلیف مشخص ما این است که مقتدرانه قابلیت لجستیک و حمل ونقل کشور را در دو بخش کالا و مسافر افزایش داده و از این طریق علاوه بر مقابله با تحریم ها، سهم مؤثری در شکوفایی اقتصادی کشور داشته باشیم.

وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: مهم ترین وظیفه شورا حمایت و حراست از این میراث و ارتقای آن است که بدون داشتن حمل ونقل کارآمد، مؤثر و با قیمت های مناسب و رقابتی نمی تواند نقش خود را ایفا نماید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت از قیمت گذاری بلیت اتوبوس خارج شد/ تعیین نرخ بصورت رقابتی

دولت از قیمت گذاری بلیت اتوبوس خارج شد/ تعیین نرخ بصورت رقابتی