مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1399 ساعت 08:452021-01-25اجتماعي

مراکز «+زندگی»؛ پنجره واحد برای ارائه خدمات به مددجویان با دسترس پذیری آسان


معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور گفت: مراکز «+زندگی» رویکرد «پنجره واحد» را ایجاد می کند و افراد تحت پوشش برای دریافت خدمات با دسترس پذیری آسان تنها به یک مرکز مراجعه خواهند کرد.

- معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور گفت: مراکز +زندگی رویکرد پنجره واحد را ایجاد می کند و افراد تحت پوشش برای دریافت خدمات با دسترس پذیری آسان تنها به یک مرکز مراجعه خواهند کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حبیب الله مسعودی فرید معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور در تبیین و تشریح ماهیت راه اندازی مراکز +زندگی در سراسر کشور، گفت: این مراکز با هدف ارتقاء کیفیت خدمات بهزیستی به مددجویان شکل گرفته است؛ چراکه همیشه این دغدغه وجود داشت که مددجویان برای دریافت خدمات خود به یکجا مراجعه کنند.

معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور، ادامه داد: در حالی که هر یک از افراد برای دریافت خدمات به عنوان مثال از پایگاه خدمات اجتماعی، پایگاه های سلامت اجتماعی، همیاران، خانه سلامت روان محلی و یا در حوزه توانبخشی CBR و حتی در حوزه اعتیاد CBO به مکان های مختلف و جداگانه ای مراجعه می کردند.

مثلاً زن سرپرست خانوار برای معاینه چشم فرزند خود و پیگیری دیگر خدمات باید به مکان های مختلفی مراجعه می کرد که این مدل ارائه خدمت ضمن افزایش قیمت خدمات، رضایتمندی فرد را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراکز «+زندگی»؛ پنجره واحد برای ارائه خدمات به مددجویان با دسترس پذیری آسان

مراکز «+زندگی»؛ پنجره واحد برای ارائه خدمات به مددجویان با دسترس پذیری آسان