مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1399 ساعت 08:452021-01-25سياسي

کاهش اهمیت خاورمیانه، ایران و برجام برای دولت بایدن


کارشناس ارشد مسائل آمریکا با بیان اینکه اهمیت موضوع خاورمیانه، ایران و به تبع آن برجام برای دولت بایدن کمتر شده، گفت: کاهش اهمیت این موضوعات به خاطر افزایش شکاف های اجتماعی در جامعه آمریکا به ویژه پس از حادثه حمله به کنگره و همچنین تمرکز بیشتر سیاست .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، حضور جو بایدن در قدرت و سخنرانی آغاز به کار او و دستورات ابتدایی صادرشده تحلیل های مختلفی را برانگیخت؛ تأکید بیشتر بر مسائل داخلی تا بین المللی، اشاره به میراث شوم ترامپ و تلاش برای ایجاد نوعی همدلی در جامعه آمریکا، برای برخی صاحب نظران داخلی این سؤال را ایجاد کرد که آیا مسئله ایران و برجام در اولویت برنامه های بایدن قرار دارد.

از طرفی مسئله دیگر آن است که با توجه به فضای جدید شکل گرفته در آمریکا، مسیر ایران و آمریکا در این دوره به کدام سو خواهد رفت.

گفت و گوی ایکنا با رحمان قهرمان پور، کارشناس مسائل آمریکا را در ادامه می خوانید: ـ سخنرانی آغاز به کار بایدن تا حد بسیار زیادی معطوف به مسایل و مشکلات داخلی و برطرف کردن مصایب دوران ترامپ بود و صحبت چندانی از ایران و برجام بیان نشد، آیا در عمل هم ایران و برجام جزو اولویت های دولت بایدن نیست؟ ـ واقعیت ها و شواهد نشان می دهد که اهمیت موضوع خاورمیانه، ایران و به تبع آن برجام برای دولت بایدن کمتر شده و این مسئله


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش اهمیت خاورمیانه، ایران و برجام برای دولت بایدن

کاهش اهمیت خاورمیانه، ایران و برجام برای دولت بایدن