مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1399 ساعت 08:402021-01-25اقتصادي

قطعی احتمالی برق با سامانه برق من اطلاع رسانی می شود


تامین برق پایدار بخش خانگی و مراکز حساس رسالت اصلی شرکت توزیع نیروی برق تبریز است، اما چنانچه برودت هوا، احتمال اعمال خاموشی را افزایش داد، - قطعی احتمالی برق با سامانه "برق من" اطلاع رسانی می شود ایسنا/آذربایجان شرقی تامین برق پایدار بخش خانگی و مراکز حساس رسالت اصلی شرکت توزیع نیروی برق تبریز است، اما چنانچه برودت هوا، احتمال اعمال خاموشی را افزایش داد، این خاموشی ها از طریق سامانه برق من اطلاع رسانی می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق تبریز، مشترکان شهرستان های تبریز، اسکو و آذرشهر می توانند با نصب اپلیکیشن برق من و ثبت شناسه ی قبض خود در این اپلیکیشن از زمان خاموشی ها مطلع شوند.

پیش بینی سازمان هواشناسی از ورود موج جدیدی از سرما به کشور حکایت دارد که این امر افزایش مصرف گاز در بخش خانگی و تجاری را اجتناب ناپذیر می سازد.

افزایش مصرف گاز در بخش خانگی و تجاری موجب شده سهم تامین سوخت نیروگاه ها با محدودیت روبرو شده و ناگزیر به استفاده از سوخت دوم شویم.

اعمال صرفه جویی 10 درصدی در مصرف انرژی کمک بسیار زیادی خواهد کرد تا به راحتی و بدون نیاز به استفاده از سوخت دوم این شرایط پشت سرگذاشته شود.

چنانچه شرایط مصرف گاز به حدی باشد که نیروگاه ها با محدودیت روبرو شده و نیاز به اعمال خاموشی باشد، این خاموشی ها بو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قطعی احتمالی برق با سامانه برق من اطلاع رسانی می شود

قطعی احتمالی برق با سامانه برق من اطلاع رسانی می شود