مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1399 ساعت 08:402021-01-25سياسي

اردوی جهادی جهاد دانشگاهی در سیلاب کلوار


اردوی جهادی قرارگاه اداره تبلیغات اسلامی بویراحمد با همراهی جهاددانشگاهی به منطقه سیلاب کلوار انجام می شود.

  - سید هاشم موسوی نیا امروز، پنجم بهمن ماه در نشست معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی استان با هدف پیشبرد برنامه های فرهنگی، افزود: به فرموده مقام عظمای ولایت حضرت آیت اله خامنه ای اگر کار جهادی مدیریت شده و درست باشد تبدیل به یک کار هدفمند برای توسعه جامعه می شود.

وی تصریح کرد: کارهای فرهنگی سبب توسعه جامعه در ابعاد مختلف می شود، چراکه فرهنگ شالوده و زیربنای همه کارها می باشد و جامعه ای که کارهای فرهنگی در آن رونق نداشته باشد به جامعه بی روح و بی پیشرفت در بخش های رشد فرهنگ عمومی تبدیل می شود.

ایمان اکبری معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی کهگیلویه و بویراحمد نیز با اشاره به تقویت بنیه فرهنگی جامعه، اظهار کرد: جامعه ای پیشرفت می کند که به فرهنگ آن توجه کافی صورت بگیرد.

وی تاکید کرد: مقام معظم رهبری به کارهای فرهنگی خلاقانه و مؤثر توجه داشته اند متولیان فرهنگ نیز باید به این مقوله مهم توجه کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی جهاد دانشگاهی از کهگیلویه و بویراحمد، معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: یاد دادن کار فرهنگی مانند ماهی گیری است که باید آن را به عموم جامعه یاد داد و برگزاری برنامه های فرهن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اردوی جهادی جهاد دانشگاهی در سیلاب کلوار

اردوی جهادی جهاد دانشگاهی در سیلاب کلوار