مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1399 ساعت 08:352021-01-25اجتماعي

اجاره روزانه آپارتمان مبله در مشهد با لوکس ویلا بعد از شکست کرونا


مشهد به عنوان دومین شهر پهناور و پایتخت معنوی ایران شناخته می شود.

- مشهد به عنوان دومین شهر پهناور و پایتخت معنوی ایران شناخته می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابراعلام لوکس ویلا، به لطف حرم مطهر امام رضا (ع)، گردشگری مهم ترین قطب درآمدی مردم شهر شناخته می شود و سالانه میلیون ها گردشگر که اکثر آن ها زائر هستند به مشهد سفر می کنند تا به زیارت امام هشتم بروند.

اجاره آپارتمان مشهد نزدیک حرم برای اقامت در مشهد همواره هتل های بسیاری وجود دارد که امکانات مختلفی داشته و اکثرشان هم در نزدیکی حرم واقع شده اند.

این هتل ها همواره شلوغ هستند و گردشگران می بایست علاوه بر هزینه های بسیار گزافی که بابت اقامت در این هتل ها پرداخت می کنند، شلوغی و قوانین هتل را هم تحمل کنند و در این شرایط کرونایی، هتل ها می توانند یکی از بهترین مناطق شیوع ویروس باشند.

اما با لوکس ویلا، گردشگران دیگر نیازی نیست به سراغ هتل ها بروند چرا که در مشهد، آپارتمان ها و سوییت های بسیاری وجود دارد که به صورت روزانه اجاره داده شده و گردشگران می توانند با قیمت های به مراتب کمتر از هتل ها به سراغ آن ها بروند.

برای اجاره خانه مبله در مشهد خوب است بدانید هم آپارتمان های بی نظیر در مناطق لوکس و بنام مشهد وجود دارد و هم آپارتمان هایی که در نزدیکی حرم قرار دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجاره روزانه آپارتمان مبله در مشهد با لوکس ویلا بعد از شکست کرونا

اجاره روزانه آپارتمان مبله در مشهد با لوکس ویلا بعد از شکست کرونا