مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1399 ساعت 08:352021-01-25ورزشي

تصمیم آخر استقلال درباره مدافع جنجالی آبی ها


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، میلیچ که بعد از دربی تهران را ترک کرد، منتظر پیشنهاد باشگاه استقلال به او برای تمدید 2 ساله قراردادش است منتهی این اتفاق تا امروز رخ نداده و آخرین خبری که درباره میلیچ مطرح شده بود، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، میلیچ که بعد از دربی تهران را ترک کرد، منتظر پیشنهاد باشگاه استقلال به او برای تمدید 2 ساله قراردادش است منتهی این اتفاق تا امروز رخ نداده و آخرین خبری که درباره میلیچ مطرح شده بود، این بود که باشگاه استقلال به این بازیکن پیغام داده که اول به تهران بیاید تا بعد درباره تمدید قرارداد با او مذاکره شود.

درخواستی که مورد موافقت میلیچ قرار نگرفته بود.

در چنین شرایطی، خبرها حاکی از آن است در جلسه امروز هیات مدیره باشگاه استقلال، پیشنهاد تمدید قرارداد میلیچ که از سوی مهدی عبدیان مطرح شده، مورد موافقت سایر اعضا قرار گرفته است.

گویا عبدیان به سایر اعضای هیات مدیره گفته که میلیچ بازیکن خوب و باکیفیت و مفیدی است و اگر قرار به قطع همکاری با این بازیکن باشد، شکایت او می تواند یک پرونده جدید برای استقلال درست کند.

عبدیان به این نکته هم اشاره کرده که میلیچ به استقلال و ایران علاقه دارد و نباید بدقولی باشگاه درباره پرداخت مطالبات او را فراموش کرد و اینکه او برای تمدید قرارداد از قی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصمیم آخر استقلال درباره مدافع جنجالی آبی ها

تصمیم آخر استقلال درباره مدافع جنجالی آبی ها