مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1399 ساعت 08:252021-01-25ورزشي

فضای بوشهر در دهه فجر انقلابی می شود


رییس کارگروه فضاسازی شهری بزرگداشت دهه مبارک فجر در بوشهر گفت: فضای بوشهر در دهه فجر انقلابی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، مراسم بزرگداشت بهار انقلاب اسلامی خصوصاً راهپیمایی باشکوه 22 بهمن ماه در سال جاری تحت تأثیر این بیماری قرارگرفته و مانند سال های گذشته برگزار نمی شود، ازاین رو فضاسازی شهری در سال جاری از اهمیت بیشتری برخوردار است.

وی با اشاره به اهمیت دهه مبارک فجر در ترویج شعائر انقلاب اسلامی و لزوم انتقال این شعائر به نسل جدید یادآور شد: جشن بزرگ انقلاب باید با شرایط کنونی جامعه تطبیق یافته و به بهترین شکل ممکن برگزار شود، در این راستا لازم است تا تمامی دستگاه ها و نهادهای دولتی هر کدام به نوبه خود در این راستا حداکثر تلاش خود را به کارگیرند.

بارگاهی اضافه کرد: فضاسازی شهری در سال جاری به صورت ویژه با همکاری تمامی دستگاه های دولتی و حضور همیشگی شهروندان انجام می شود.

وی تصریح کرد: سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندر بوشهر به منظور ترغیب همشهریان عزیز بوشهری در آذین بندی شهر، در نظر دارد جشنواره ای را ویژه مساجد، اصناف و مدارس برگزار کرده و به نفرات برتر این جشنواره جوایز نفیسی اهدا نماید.

رییس کارگروه فضاسازی شهری بزرگداشت دهه مبارک فجر در بوشهر خاطرنشان کرد: سازمان فرهنگی شهرداری بوشهر بیش از 20 ویژه برنامه را ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فضای بوشهر در دهه فجر انقلابی می شود

فضای بوشهر در دهه فجر انقلابی می شود