مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1399 ساعت 08:252021-01-25اجتماعي

اهدای 165 هزار تبلت به دانش آموزان محروم با همت خیرین، نهادها و دستگاه های اجرایی


جانشین وزیر در طرح هدایت، از تهیه و اهدای 165 هزار تبلت و وسایل هوشمند ارتباطی به دانش آموزان محروم توسط دستگاه های اجرایی، نهادهای عمومی و خیرین تاکنون خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سید جواد حسینی در هفتمین نشست کمیته اجرایی طرح هدایت (هر دانش آموز یک تبلت و هر تبلت یک کلاس و یک مدرسه) که به میزبانی معاونت آموزش متوسطه در محل سالن جلسات این معاونت برگزار شد، بابیان گزارشی از فعالیت های انجام شده در طرح هدایت اظهار کرد: پویش اولیای خردمند، فرزندان هوشمندم با استفاده از ظرفیت بیش از 100 هزار انجمن اولیا و مربیان مدارس برای تأمین تجهیزات ارتباطی هوشمند دانش آموزان نیازمند و پویش من حاضرم توسط سازمان دانش آموزی باهدف بسیج همه خیرین و خیرخواهان جامعه برای کمک به دانش آموزان نیازمند راه اندازی شده است.

وی افزود: اتحادیه انجمن های اسلامی طرح هر انجمن حداقل سه تبلت را کلید زده است تا از این طریق و با استفاده از ظرفیت 13 هزار انجمن اسلامی 39 هزار تبلت تهیه و در اختیار دانش آموزان نیازمند قرار گیرد.

معاون وزیر با تقدیر از سازمان بسیج دانش آموزی در اجرای طرح نظر هوشمند گفت: با اجرای طرح نذر هوشمند تاکنون نزدیک به 65 میلیارد تومان جمع آوری شده است که با این رقم بیش از 22 هزار تبلت می توان برای دانش آموزان نیازمند تهیه نمود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای 165 هزار تبلت به دانش آموزان محروم با همت خیرین، نهادها و دستگاه های اجرایی

اهدای 165 هزار تبلت به دانش آموزان محروم با همت خیرین، نهادها و دستگاه های اجرایی