مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1399 ساعت 08:252021-01-25ورزشي

کنفرانس بین المللی پیامدهای جهانی کرونا در دانشگاه ایلام برگزار می شود


رییس دانشگاه ایلام از برگزاری کنفرانس بین المللی پیامدهای جهانی کرونا در اسفند ماه در 9 محور به صورت مشترک با دانشگاه UTM مالزی، خبر داد.

- ایسنا/ایلام رییس دانشگاه ایلام از برگزاری کنفرانس بین المللی پیامدهای جهانی کرونا در اسفند ماه در 9 محور به صورت مشترک با دانشگاه UTM مالزی، خبر داد.

دکتر محمد علی اکبری با اعلام این خبر، اظهار کرد: شیوع کروناویروس، جهان امروز را با بحرانی بی سابقه مواجه کردکه تبعات مختلف سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی در تمام نقاط جهان و در سطوح ملی و بین المللی به همراه داشت و لذا جامعه دانشگاهی بنا به رسالت اجتماعی که دارد، باید آثار و تبعات این پدیده را در دو سطح ملی و بین المللی مورد بررسی و تحلیل قرار دهد، تا ضمن اینکه برای حل آسیب ها، مشکلات و مخاطرات موجود راهکار لازم و کاربردی را ارائه دهد، از این تهدید فرصتی برای تجدیدنظر و بازنگری جامعه فراهم آورد، برای اینکه کرونا رنسانس ایران و جهان است و فرصت های متعددی به همراه دارد.

وی گفت: با این رویکرد اساتید دانشکده ادبیات و علوم انسانی پیشنهاد برگزاری کنفرانس بین المللی پیامدهای جهانی کرونا بصورت مشترک با دانشگاه UTM مالزی را ارائه کردند، که نظر به تعامل و رابطه سازنده ای علمی که در چند سال اخیر مابین دانشگاه ایلام و دانشگاه های کشور مالزی شکل گر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنفرانس بین المللی پیامدهای جهانی کرونا در دانشگاه ایلام برگزار می شود

کنفرانس بین المللی پیامدهای جهانی کرونا در دانشگاه ایلام برگزار می شود