مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1399 ساعت 08:152021-01-25اقتصادي

بنزین و خودرو تنها عامل آلودگی هوا نیست! / ارتقا استاندارد بنزین به زودی


معاون نظارت بر اجرای استاندارد سازمان ملی استاندارد در کنار پدیده وارونگی هوا، منابع ثابت یعنی نیروگاه ها به دلیل استفاده از مازوت و همچنین موتورخانه ها را عامل تشدید آلودگی هوا در زمستان عنوان کرد و از تدوین پیش نویس استاندارد یورو 5 بنزین خبر داد و .

- بنزین و خودرو تنها عامل آلودگی هوا نیست! / ارتقا استاندارد بنزین به زودی معاون نظارت بر اجرای استاندارد سازمان ملی استاندارد در کنار پدیده وارونگی هوا، منابع ثابت یعنی نیروگاه ها به دلیل استفاده از مازوت و همچنین موتورخانه ها را عامل تشدید آلودگی هوا در زمستان عنوان کرد و از تدوین پیش نویس استاندارد یورو 5 بنزین خبر داد و گفت که گازوییل هنوز مطابق استاندارد نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وحید مرندی مقدم در نشستی خبری با بیان اینکه در حال حاضر بنزین تولیدی کشور مطابق استاندارد آلایندگی یورو 4 است، گفت: پیش نویس استاندارد یورو 5 تهیه و تدوین شده و در آینده نزدیک استاندارد بنزین کشور به یورو 5 ارتقا خواهد یافت.

وی با بیان اینکه هنوز گازوییل تولیدی کشور مطابق استاندارد ملی نیست، تصریح کرد: در قانون هوای پاک تا ابتدای شهریورماه امسال به وزارت نفت مهلت داده شده بود تا بنزین و گازوییل تولیدی مطابق استاندارد ملی باشد و ماده 18 این قانون، جلوگیری از واردات بنزین و گازوییل غیراستاندارد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بنزین و خودرو تنها عامل آلودگی هوا نیست! / ارتقا استاندارد بنزین به زودی

بنزین و خودرو تنها عامل آلودگی هوا نیست! / ارتقا استاندارد بنزین به زودی