مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1399 ساعت 08:152021-01-25اقتصادي

شیوع کرونا در زندان اردبیل صحت ندارد


شیوع کرونا در زندان های اردبیل صحت ندارد و این مجموعه در کمال آرامش به فعالیت خود ادامه می دهند.

- ایسنا/اردبیل فرماندار اردبیل گفت: شیوع کرونا در زندان های اردبیل صحت ندارد و این مجموعه در کمال آرامش به فعالیت خود ادامه می دهند.

امامی در جریان بازدید از زندان مرکزی اردبیل اظهار کرد: نه تنها با مراقبت های انجام شده در زندان اردبیل افرادی به کرونا مبتلا نشده اند بلکه به صورت مرتب این مجموعه گندزدایی و ضدعفونی می شود و مراقبت های لازم نیز در زندان های اردبیل از مددجویان در حال انجام است.

وی با قدردانی از اقدامات خوب زندان اردبیل در توسعه فعالیت های فرهنگی، آموزشی، مهارت آموزی و همچنین حرفه آموزی زندانیان در حوزه های مختلف تصریح کرد: این امر قطعا به توسعه اشتغال در بین زندانیان همچنین درآمدزایی آنها به هنگام بیرون آمدن از زندان کمک خواهد کرد.

فرماندار اردبیل گفت: در ایام کرونا مراقبت های لازم انجام می شود تا هیچ زندانی به این بیماری گرفتار نشود ولی قطعا با نظارت ها و بازرسی هایی که در ورودی زندان انجام می شود، سعی بر تقویت فعالیت ها و همچنین رعایت پروتکل های بهداشتی است.

امامی در ادامه افزود: از محل اعتبارات استانی و شهرستانی برای پروژه های عمرانی در حال اجرای زندان اردبیل منابعی اختصاص یافته و همچنان تلاشمان بر این است ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شیوع کرونا در زندان اردبیل صحت ندارد

شیوع کرونا در زندان اردبیل صحت ندارد