مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1399 ساعت 08:152021-01-25سياسي

آغاز عملیات اجرایی احداث فاز «2 و 3» کارخانه فولاد راور با اشتغال 1000 نفر


نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی از آغاز عملیات اجرایی احداث فاز دوم و سوم کارخانه فولاد راور به منظور تکمیل زنجیره فولاد با اشتغال یک هزار نفر در این شهرستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، محمدرضا پورابراهیمی در حاشیه آغاز عملیات اجرایی فاز دوم و سوم فولاد راور با بیان اینکه فاز نخست کارخانه اول فولاد راور عملیاتی شده است، اظهار داشت: فاز دوم ایجاد این چرخه پس از تولید آهن اسفنجی به منظور انجام ریخته گری و ایجاد واحدهای فولادی به مرحله اجرا در آمد.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس ادامه داد: امروز عملیات اجرایی این طرح پس از پیگیری های انجام شده و اقداماتی که در وزارت صمت انجام شد، بعد از اخذ مجوز احداث واحد فولادی در شهرستان راور در ادامه فعالیت تولید آهن اسفنجی به مرحله اجرا در آمد.

رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی افزود: این طرح که امروز عملیات اجرایی آن آغاز شده ظرف 2 سال آینده به بهره برداری می رسد و حدود 500 نفر اشتغال مستقیم و غیر مستقیم ایجاد خواهد کرد و تقریبا حدود 600 میلیارد تومان در این طرح سرمایه گذاری می شود.

وی ادامه داد: فاز سوم این طرح نیز که مطالعات آن آغاز شده چرخه بعدی فعالیت این کارخانه است که تولید لوله های بدون درز است که کار آن نیز همزمان با آغاز فعالیت های فاز دو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز عملیات اجرایی احداث فاز «2 و 3» کارخانه فولاد راور با اشتغال 1000 نفر

آغاز عملیات اجرایی احداث فاز «2 و 3» کارخانه فولاد راور با اشتغال 1000 نفر