مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1399 ساعت 08:102021-01-25اقتصادي

افزایش 30 درصدی مهاجرت اساتید دانشگاه ها


معاون اداری، مالی و پشتیبانی دانشگاه فردوسی گفت: بعضی از گروه های دانشگاهی کشور تا 30 درصد اساتید خود را از دست داده‎اند و مسئولان چشمان خود را بر مهاجرت اعضاء هیات علمی بسته اند.

- ایسنا/خراسان رضوی معاون اداری، مالی و پشتیبانی دانشگاه فردوسی گفت: بعضی از گروه های دانشگاهی کشور تا 30 درصد اساتید خود را از دست داده‎اند و مسئولان چشمان خود را بر مهاجرت اعضاء هیات علمی بسته اند.

دکتر حسین انصاری در گفت وگو با ایسنا، در خصوص چالش هایی که اعضاء هیات علمی با آن مواجه اند، عنوان کرد: بزرگترین چالش هایی که در کشور وجود دارد و نمی دانم چرا همه چشمشان را بر آن بسته اند این است که عضو هیات علمی ما با حقوق بسیار پایین کار می کند و زمانی که نخبه این کشور سال ها درس خوانده و از فیلترهای بسیار سختگیرانه گزینش علمی دانشگاه های سطح یک رد شده و عضو هیات علمی می شود با حقوق اندک فعالیت می کند.

معاون اداری، مالی و پشتیبانی دانشگاه فردوسی خاطرنشان کرد: برای عدم حمایت از اعضاء هیأت علمی واقعا هیچ جوابی نداریم و باعث شده که مهاجرت نخبگان در سطح اساتید دانشگاه های سطح یک رشد کند.

بعضی از گروه ها در دانشگاه های کشور مانند مکانیک و کامپیوتر بالغ بر 30 درصد اساتید خود را از دست داده اند که این موضوع بسیار خطرناک است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 30 درصدی مهاجرت اساتید دانشگاه ها

افزایش 30 درصدی مهاجرت اساتید دانشگاه ها