مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1399 ساعت 08:052021-01-25فناوري

دو شبانه روز قطعی تلویزیون یک شهرستان در پی ربودن کابل های برق!


به دلیل سرقت کابل های عامل آنتن دهی تلویزیون توسط افراد ناشناس دو شبانه روز است که شهرستان ملکشاهی هیچ گونه سیگنالی دریافت نمی کنند و این موضوع اهالی شهرستان را کلافه و معترض کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، طی چند روز گذشته آنتن تلویزیون های شهرستان ملکشاهی قطع شده است و تمام کاربران شهرستان دچار مشکلاتی در دستگاه های گیرنده خود شده اند و در واقع هیچ گونه سیگنالی را دریافت نمی کنند.

با وجود اعتراض اهالی ملکشاهی بر این که بیش از 48 ساعت است که تمامی تلویزیون های شهرستان ملکشاهی فاقد آنتن دهی هستند، کماکان مشکل آنتن دهی در این شهرستان رفع نشده است.

سیگنالی دریافت نمی شود محمود اقدسی از اهالی شهرستان ملکشاهی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس گفت: طی روز گذشته به طور ناگهانی تلویزیون ها هیچ گونه سیگنالی دریافت نمی کردند و هیچ کانالی قابل اتصال نبود.

وی افزود: انتظار داشتیم که این مشکل کوتاه مدت باشد و سریع رفع شود اما الان بیشتر از 48 ساعت است که تلویزیون های تمام شهرستان فاقد آنتن دهی هستند.

کماکان مشکل رفع نشده است زهرا ملکی یکی دیگر از اهالی شهرستان ملکشاهی در حالی که به عدم رسیدگی مسوولین معترض بود گفت: بیشتر از 48 ساعت است که شهرستان ملکشاهی فاقد آنتن دهی تلویزیون است و با وجود اعتراض ها و درخواست هایی که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دو شبانه روز قطعی تلویزیون یک شهرستان در پی ربودن کابل های برق!

دو شبانه روز قطعی تلویزیون یک شهرستان در پی ربودن کابل های برق!