مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1399 ساعت 08:052021-01-25بين الملل

نخست وزیر اسبق انگلیس: اصلاحات اساسی نکنیم، بریتانیا دولت ورشکسته می شود


گوردون براون نخست وزیر پیشین انگلیس هشدار داد، در صورتی که اصلاحات اساسی در این کشور صورت نگیرد، «پادشاهی متحد بریتانیای کبیر و ایرلند شمالی» به دولت ورشکسته تبدیل می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، نخست وزیر سال های 2007 تا 2010 انگلیس به بوریس جانسون نخست وزیر این کشور درباره استقلال اسکاتلند و تبدیل بریتانیا به دولت ورشکسته هشدار داد.

گوردون براون در روزنامه تلگراف با انتشار یک یادداشت به جانسون تاکید کرد، بدون انجام اصلاحات سراسری در این کشور احتمال این وجود دارد که انگلیس به یک دولت ورشکسته تبدیل شود.

نخست وزیر اسبق انگلیس هشدار داد، بزرگترین موضوعی که نخست وزیر این کشور در سال جاری با آن مواجه است، مساله فروپاشی اتحاد بین لندن و اسکاتلند و تلاش مقام های اسکاتلندی برای استقلال است.

او هشدار داد، با توجه به انتخابات ششم ماه می (16 اردیبهشت 1400) پارلمان اسکاتلند و احتمال افزایش کرسی های حزب ملی اسکاتلند ، این احتمال وجود دارد که پارلمان اسکاتلند به سمت تدارک برای برگزاری دومین همه پرسی استقلال اسکاتلند از انگلیس برود.

اظهارنظر براون در حالی مطرح شده که نظرسنجی های اخیر در چهار کشور عضو پادشاهی متحد بریتانیای کبیر و ایرلند شمالی (شامل انگلیستان، اسکاتلند، ولز و ایرلند شمالی) نشان می دهد، اکثریت احتمال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخست وزیر اسبق انگلیس: اصلاحات اساسی نکنیم، بریتانیا دولت ورشکسته می شود

نخست وزیر اسبق انگلیس: اصلاحات اساسی نکنیم، بریتانیا دولت ورشکسته می شود