مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1399 ساعت 08:052021-01-25اجتماعي

خطوط ویژه به نام «مردم» به کام...


طبق قوانین و مقررات خطوط ویژه بی آر تی برای تردد اتوبوس ها در گرفته شده و خودروهای امدادی، هم فقط در زمان بحران و حوادث می توانند با شرایط خاصی از این خطوط تردد کنند.

- طبق قوانین و مقررات خطوط ویژه بی آر تی برای تردد اتوبوس ها در گرفته شده و خودروهای امدادی، هم فقط در زمان بحران و حوادث می توانند با شرایط خاصی از این خطوط تردد کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا ترافیک پدیده ای نیست که هیچ کدام از شهروندان عادی با آن غریبه باشند، بار ها شده که در ترافیک های سنگین گرفتار شده و ساعت ها دیر به لحظات مهمی از زندگی خود رسیدند، موقعیت های مهمی را از دست دادند؛ این ترافیک بخشی ناگریز از زندگی همه شهروندان به خصوص ساکنان کلانشهر ها شده است.

اما در این میان برخی از رسیدن ها حیاتی است، آن هم رسیدن نیروهای امدادی به محل وقوع حادثه ها یا رسیدگی به مصدومان و بیماران ، این گذر زمان آنقدر مهم است که می تواند خانواده ای را سیاهپوش یا سفیدبخت کند، می تواند کودکی را بدون خانواده و مادر و پدری را در غم از دست دادن فرزند پیر کند و همه این ها فقط و فقط وابسته به چند ثانیه دیرتر رسیدن است.

بنابراین در مواقع ضروری و حین بحران خودرو های امدادی و انتظامی هم از خطوط بی آر تی که به عنوان محل تردد اتوبوس شناخته می شود استفاده می کنند تا با سرعت به موارد اورژانسی رسیدگی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خطوط ویژه به نام «مردم» به کام...

خطوط ویژه به نام «مردم» به کام...