مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1399 ساعت 08:002021-01-25سياسي

سیلی نقد و گلوله های نسیه!


اگر این ماجرای بد در حد فحاشی راننده با مأمور و سیلی نماینده باشد، در ماجرایی که یک نفر از اصلاح طلبان با شلیک پنج گلوله، همسر جوان دومش را به قتل رساند جالب توجه می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس، تقی دژاکام از فعالان رسانه ای نوشت: علامه محمدتقی جعفری نقل می کند روزی برای سخنرانی در سمیناری به دانشگاهی رفتیم اما سرباز وظیفه ای که نگهبانی آنجا را به عهده داشت، برای ورود از ما کارت دعوت خواست و هرچه همراه ما گفت که ایشان فلانی و سخنران همین مراسم است، گفت به من گفته اند فقط کسانی را که کارت مخصوص دعوت دارند راه بدهم.

  همراه علامه می گوید پس بگذار من بروم کارت بگیرم بیایم؛ باز هم سرباز ممانعت می کند و می گوید: بدون کارت نمی توانی بروی؛ به یک نفر که داخل می رود بگو برایتان کارت بیاورد.

این معلم دین و اخلاق می گوید: همراهانم خواستند با او کلنجار کنند که به آنها گفتم: والله، بالله، حق با این سرباز است.

من اگر تصمیم گیر بودم به این سرباز جایزه می دادم که این قدر خوب به وظایفش عمل می کند و اگر جای فرمانده اش بودم به او یک درجه می دادم.

نمونه این رفتار را در خاطراتی از آقای قرائتی، سردار سلیمانی، شهید بابایی و خیلی از بزرگان دین و سیاست مکتبی دیده ایم که سربازی طبق وظیفه و به دلیل ضوابط قانونی راهشان نداده، اما آنها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیلی نقد و گلوله های نسیه!

سیلی نقد و گلوله های نسیه!