مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1399 ساعت 08:002021-01-25سياسي

مواضع مخالفان FATF در حال تغییر است؟


تعداد مخالفان FATF در حقیقت به میزان اصولگرایان حاضر در مجمع تشخیص مصلحت نظام تصور می شود که اگر بنا به تغییر موضع افرادی که دل در گرو اهداف حزبی ندارند و منافع ملی و معیشت مردم مهم است، - باشد، احتمال رأی آوردن FATF وجود دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه شرق نوشت: مخالفان پیوستن ایران به لوایح FATF که تاکنون جز اطمینان نداشتن به دنیا دلیل قانع کننده دیگری برای مخالفت خود بیان نکرده اند، آیا در برابر انتقادات مردم از مواضع حزبی شان کوتاه خواهند آمد؟ سؤالات تکراری درباره اثرات اجرای این لوایح در کشور و پاسخ های مکرر دولت به این سؤالات مردم را خسته کرده است.

این که لایحه ای در دولت اصولگرای محمود احمدی نژاد بدون جار و جنجال تصویب می شود اما در دولت روحانی با وجود تصویب در مجلس و حتی تأیید شورای نگهبان در سه لایحه و اختلاف نظر در یک لایحه، کل ماجرای پیوستن به FATF به گرهی کور تبدیل می شود، مطمئنا دیگر برای مردم معنای دفاع از منافع ملی را ندارد؛ آن هم مردمی که غم نان دارند.

از سویی دیگر این روزها بسیار شنیده می شود که با رفع تحریم ها، با وجود قرارداشتن ایران در لیست سیاه گروه اقدام ویژه مالی گره از مشکلات اقتصادی باز نخواهد شد و معیشت مردم همچنان با مشکل روبه رو خواهد بود؛ مردمی که تحت سخت ترین تحریم های ظالمانه آمریکا قرار داشته و تورم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مواضع مخالفان FATF در حال تغییر است؟

مواضع مخالفان FATF در حال تغییر است؟