مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1399 ساعت 08:002021-01-25اجتماعي

آمار قابل توجه آسیب ها در شهرستانهای تهران/حمایت ویژه از دانش آموزان آسیب پذیر


مدیرکل امور تربیتی مشاوره و مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی گفت: حضور دانش آموزان در مدرسه باعث بروز هیجانات است و این امر از بسیاری از آسیب های اجتماعی جلوگیری می کند در حالیکه امروزه با شرایط کرونا و تعطیلی مدارس، - مدیرکل امور تربیتی مشاوره و مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی گفت: حضور دانش آموزان در مدرسه باعث بروز هیجانات است و این امر از بسیاری از آسیب های اجتماعی جلوگیری می کند در حالیکه امروزه با شرایط کرونا و تعطیلی مدارس، و فاصله گرفتن نهاد مدرسه و حضور دانش آموز، بستری برای تخلیه هیجانات و ارتباط مستقیم با دانش آموز فراهم نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نشست کمیته پیشگیری از آسیب های اجتماعی شهرستان های استان تهران در ساختمان نماد واقع در شهرری برگزار شد.

مسعود شکوهی با اشاره به اینکه معلوم نیست آینده ما را به کدام مسیر سوق خواهد داد، گفت: قطعا با هر تغییری در سبک زندگی، پیچیدگی ها و گستردگی آسیب های اجتماعی نیز روزبه روز سخت تر خواهد شد، پس باید همواره با برنامه ریزی صحیح و پیش بینی مناسب خود را برای مدیریت و مداخله در جلوگیری از بروز آسیب های اجتماعی آماده کنیم.

این مقام مسوول با اشاره به اینکه امروزه با آموزش های مجازی بستر ارتباط حضوری با دانش آموزان فراهم نیست، گفت: همه ما موظفیم در شرایط فعلی حداقل ها را فراهم ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمار قابل توجه آسیب ها در شهرستانهای تهران/حمایت ویژه از دانش آموزان آسیب پذیر

آمار قابل توجه آسیب ها در شهرستانهای تهران/حمایت ویژه از دانش آموزان آسیب پذیر