مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1399 ساعت 07:552021-01-25سياسي

اجرای طرح «بنای نور» جهت تسهیل برای بازسازی عتبات عالیات


رییس ستاد عتبات عالیات استان گیلان با اشاره به اجرای طرح بنای نور در گیلان و تشریح جزییات این طرح افزود: این طرح با هدف تسهیل در مشارکت عمومی برای بازسازی عتبات عالیات است و به عنوان یک طرح مشارکتی برای جمع آوری نذورات مردمی است.

- اجرای طرح بنای نور جهت تسهیل برای بازسازی عتبات عالیات ایسنا/گیلان رییس ستاد عتبات عالیات استان گیلان با اشاره به اجرای طرح بنای نور در گیلان و تشریح جزییات این طرح افزود: این طرح با هدف تسهیل در مشارکت عمومی برای بازسازی عتبات عالیات است و به عنوان یک طرح مشارکتی برای جمع آوری نذورات مردمی است.

مجید دوهندو امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه با بیان اینکه بنیانگذار تاسیس ستاد بازسازی عتبات عالیات سردار حاج قاسم سلیمانی است، اظهار کرد: تاسیس این ستاد از اقدامات ماندگار و صدقه جاریه سردار سلیمانی است.

وی با اشاره به جمله ای از سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در خصوص ستاد عتبات عالیات گفت: سردار سلیمانی در خصوص نقش ستاد عتبات عالیات می فرمایند اگر بخواهیم ستاد را به یکی از مظاهر انقلاب تشبیه کنیم به نحوی که غلو نکرده باشیم بهترین تشبیه جبهه است .

رییس ستاد عتبات عالیات استان گیلان با بیان اینکه ستاد عتبات و عالیات دو ماموریت راهبردی دارد گفت: ماموریت اول گرفتن پروژه از کشور عراق است و شامل مرمت و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح «بنای نور» جهت تسهیل برای بازسازی عتبات عالیات

اجرای طرح «بنای نور» جهت تسهیل برای بازسازی عتبات عالیات