مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1399 ساعت 07:552021-01-25اجتماعي

4 هزار مدرسه کانکسی در کشور وجود دارد


معاون عمرانی وزیر آموزش و پرورش و رییس سازمان نوسازی و تجهیز مدارس کشور گفت: 4 هزار مدرسه کانکسی در کشور وجود دارد که تلاش می کنیم با احداث مدارس مقاوم و درخور شان دانش آموزان بساط این مدارس را برچینیم.

- مهرالله رخشانی مهر در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: با تلاش همکاران در استان های مختلف کشور بساط مدارس خشتی و گلی برچیده شده و در رویکرد جدید سعی می کنیم تا نسبت به جایگزینی مدارس ایمن به جای مدارس کانکسی اقدامات و برنامه ریزی ها را انجام دهیم.

وی به سفر یکروزه خود به شمال استان اردبیل و بازدید از فضاهای آموزشی سه شهرستان مغان اشاره و خاطرنشان کرد: در کنار کلنگ زنی برای احداث مدارس جدید از محل تخریب و بازسازی سعی می کنیم تا تکمیل پروژه های نیمه تمام استان اردبیل را در اولویت قرار داده و در ایام دهه فجر شاهد افتتاح تعدادی از طرح های آموزشی باشیم.

معاون عمرانی وزیر آموزش و پرورش گفت: جای خوشحالی است که در شهرستان های پارس آباد، بیله سوار و اصلاندوز تمام بخاری های نفتی و حتی گازی جمع آوری شده و حتی مدارس این شهرستان ها به سیستم گرمایشی استاندارد مجهز شده اند.

رخشانی مهر به تخصیص 2 میلیارد تومان اعتبار ملی برای خرید تجهیزات مورد نیاز هنرستان ها اشاره و تصریح کرد: با تخصیص این مبلغ و خرید تجهیزات و وسایل مورد نیاز هنرستان ها و مد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

4 هزار مدرسه کانکسی در کشور وجود دارد

4 هزار مدرسه کانکسی در کشور وجود دارد