مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1399 ساعت 07:502021-01-25اقتصادي

نوسازی ناوگان جاده ای با اولویت استفاده از تولیدات داخل


عضو هیأت عامل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای گفت: ضمن احترام به سلیقه مردم، سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای تلاش کرده است، در بحث نوسازی ناوگان نظیر همین ناوگان سواری کرایه، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، مراسم تحویل خودروهای طرح نوسازی ناوگان سواری کرایه بین شهری امروز با حضور وزیر راه و شهرسازی و رییس سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای برگزار شد.

  در این مراسم، مهرداد قربانی، عضو هیأت عامل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای اظهار داشت: خودرو در عرصه حمل و نقل یکی از عناصر اصلی از کیفیت خدمات را شکل می دهد.

وی افزود: در انتخاب استفاده کننده ها از مدهای مختلف حمل و نقل، خودرو یکی از موضوعات اصلی است که نقش مؤثری در زمینه ایمنی و آسایش سفر دارد و مطلوبیت انتخاب یک مد حمل و نقلی را شکل می دهد.

  عضو هیأت عامل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای افزود: سهم سواری کرایه در حمل و نقل جاده ای 20 درصد است و جزو مدهای حمل و نقلی است که با توجه به استقبال مسافران، ویژگی های خاصی دارد.

  وی ادامه داد: وضعیت ناوگان سواری کرایه با وجود محدودیت ها، تا اینجا قابل قبول بوده است، اما ضرورت نوسازی ناوگان از این به بعد بیشتر وجود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوسازی ناوگان جاده ای با اولویت استفاده از تولیدات داخل

نوسازی ناوگان جاده ای با اولویت استفاده از تولیدات داخل