مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1399 ساعت 07:502021-01-25سياسي

تعمیرات 27 فروند انواع شناور با تکیه بر توان داخلی در هرمزگان


مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: به منظور آماده به کاری ناوگان خدماتی و پشتیبانی از ابتدای سال جاری تا پایان دی ماه 27 فروند شناور با کاربری مختلف در اداره تعمیر و نگهداری تجهیزات دریایی بندر شهیدرجایی و کشتی سازی های استان تعمیر و به چرخه خدمات .

- ایسنا/هرمزگان مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: به منظور آماده به کاری ناوگان خدماتی و پشتیبانی از ابتدای سال جاری تا پایان دی ماه 27 فروند شناور با کاربری مختلف در اداره تعمیر و نگهداری تجهیزات دریایی بندر شهیدرجایی و کشتی سازی های استان تعمیر و به چرخه خدمات حمل و نقل دریایی بازگشته اند.

علیرضا محمدی کرجی ران صبح امروز(ششم بهمن ماه) با بیان اینکه نگهداری مطلوب و آماده به کاری شناورها به منظور ارائه خدمات بهتر دریایی در همه حوزه ها همواره ارجح امور است اظهار کرد: طی 10 ماه سال جاری برروی 27 فروند شناور با کاربری های مختلف تعمیرات صورت گرفته که عمدتا در اداره تعمیر و نگهداری تجهیزات دریایی بندر شهید رجایی و شناورهای بزرگتر که نیازمند عملیات داکینگ بوده اند در کشتی سازی استان به انجام رسیده است.

وی عمده اقدامات صورت گرفته برروی این شناورها را در زمینه های تعمیرات زیرآبی، تعمیرات موتوری، تعمیرات رانش، رفع نقص گیربکس، داک اضطراری جهت رفع نقص شافت پروانه و همچنین رفع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعمیرات 27 فروند انواع شناور با تکیه بر توان داخلی در هرمزگان

تعمیرات 27 فروند انواع شناور با تکیه بر توان داخلی در هرمزگان