مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1399 ساعت 07:502021-01-25فرهنگي

بنیاد شهید با «تئاتر فجر» همکاری می کند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از اداره کل امور هنری بنیاد شهید و امور ایثارگران، سید مرتضی حسینی مدیرکل امور هنری بنیاد شهید و امور ایثارگران درباره همکاری و حضور این مرکز در برگزاری سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر گفت: - اداره کل امور هنری بنیاد شهید و امور ایثارگران با حمایت از بخش ویژه تئاتر خیابانی سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر با عنوان سرباز انقلاب ، با این رویداد همکاری می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از اداره کل امور هنری بنیاد شهید و امور ایثارگران، سید مرتضی حسینی مدیرکل امور هنری بنیاد شهید و امور ایثارگران درباره همکاری و حضور این مرکز در برگزاری سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر گفت: هنر تئاتر اهمیت به سزایی در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دارد.

از سال 1384 یعنی زمان شکل گیری اداره هنر های نمایشی بنیاد تا کنون هنر نمایش به خصوص تئاتر خیابانی با در نظر گرفتن ویژگی های منحصر بفردی که به جهت اجرا و نوع ارتباط با مخاطب دارد همواره مورد توجه این اداره کل بوده و در برنامه های سالانه و فصلی اداره هنر های نمایشی بنیاد شهید و امور ایثارگران نقش به سزایی بر عهده داشته است.

وی توضیح داد: با در نظر گرفتن برنامه های مصوب سالانه اداره کل امور هنری بنیاد شهید و همچنین با هماهنگی و موافقت جناب آقای حسین م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بنیاد شهید با «تئاتر فجر» همکاری می کند

بنیاد شهید با «تئاتر فجر» همکاری می کند