مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1399 ساعت 07:502021-01-25سياسي

عملکرد ارزشمند ⁧‫سرباز شجاع‬⁩ ناجا، مصداق تساوی در برابر قانون


اگر سیلی نماینده سبزوار به صورت مأمور راهور اثبات نشود، عملکرد ارزشمند ⁧‫سرباز شجاع‬⁩ ناجا که تساوی در برابر قانون را اجرا کرد مایه افتخار و امیدواری به آینده کشور است.

- یک عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: اگر سیلی نماینده سبزوار به صورت مأمور راهور اثبات نشود، عملکرد ارزشمند ⁧‫سرباز شجاع‬⁩ ناجا که تساوی در برابر قانون را اجرا کرد مایه افتخار و امیدواری به آینده کشور است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اردشیر مطهری در پی انتشار برخورد نماینده سبزوار و مأمور راهور پلیس، در صفحه رسمی توییتر خود نوشت: اگر ‫سیلی‬⁩ به مأمور راهور اثبات بشود، جای تاسف دارد و باید قانونی برخورد شود.

اگر هم اثبات نشود، عملکرد ارزشمند ⁧‫سرباز شجاع‬⁩ ناجا که تساوی در برابر قانون را اجرا کرد مایه افتخار و امیدواری به آینده کشور است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، از روز شنبه (4 بهمن) فیلمی از یک سرباز وظیفه راهنمایی و رانندگی در فضای مجازی دست به دست شد که در آن سرباز مدعی است که علی اصغر عنابستانی، نماینده سبزوار در مجلس شورای اسلامی به دلیل ممانعت سرباز از عبور اتومبیلش از مسیر خط ویژه خیابان انقلاب به صورت آن سرباز سیلی زده است.

گفته شده که این اتفاق روز چهارشنبه اول بهمن رخ داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملکرد ارزشمند ⁧‫سرباز شجاع‬⁩ ناجا، مصداق تساوی در برابر قانون

عملکرد ارزشمند ⁧‫سرباز شجاع‬⁩ ناجا، مصداق تساوی در برابر قانون