مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1399 ساعت 07:502021-01-25بين الملل

عاملان انتحاری انفجار بغداد عراقی بودند نه خارجی!


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سرتیپ یحیی رسول سخنگوی فرماندهی کل نیرو های مسلح عراق اعلام کرد که عاملان حمله تروریستی روز پنج شنبه گذشته در بغداد که به کشته و زخمی شدن ده ها شهروند عراقی منجر شد، - سخنگوی فرماندهی کل نیروهای مسلح عراق در یک گفت وگوی تلویزیونی تاکید کرد که عاملان انتحاری انفجار بغداد، عراقی بودند نه خارجی.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، سرتیپ یحیی رسول سخنگوی فرماندهی کل نیرو های مسلح عراق اعلام کرد که عاملان حمله تروریستی روز پنج شنبه گذشته در بغداد که به کشته و زخمی شدن ده ها شهروند عراقی منجر شد، هر دو عراقی بودند.

به نوشته پایگاه خبری ناس ، وی طی یک برنامه تلویزیونی افزود: اطلاعات به دست آمده در خصوص دو انتحاری که خود را در میدان الطیران بغداد منفجر کردند، نشان می دهد که هر دوی آن ها عراقی بودند.

شبکه های اجتماعی، با انتشار تصویر یک انتحاری سعودی ادعا کردند که این تصویر مربوط به فردی است [که روز پنج شنبه پیش]در بغداد خود را منفجر کرده است.

اما این درست نیست.

[عکس مذکور]مربوط به یک تبعه سعودی است که چندین سال پیش جنایتی در کشور خود مرتکب شد.

سخنگوی فرماندهی کل نیرو های مسلح عراق در ادامه گفت که سرویس های اطلاعاتی به سرنخ هایی درباره عاملان و برنامه ریزی کنندگان عملیات انتحاری و تسهیل کنند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عاملان انتحاری انفجار بغداد عراقی بودند نه خارجی!

عاملان انتحاری انفجار بغداد عراقی بودند نه خارجی!