مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1399 ساعت 07:452021-01-25اقتصادي

آغاز برگزاری تمام الکترونیک مناقصات شهرداری با امضای دیجیتال


مدیرعامل سازمان فاوای شهرداری تهران، از برگزاری تمام الکترونیک مناقصات در شهرداری تهران خبر داد که طی آن تمام مراحل انجام معاملات و برگزاری مناقصات به صورت الکترونیکی و با ابزارهایی مانند امضای دیجیتال انجام خواهد شد.

- مدیرعامل سازمان فاوای شهرداری تهران، از برگزاری تمام الکترونیک مناقصات در شهرداری تهران خبر داد که طی آن تمام مراحل انجام معاملات و برگزاری مناقصات به صورت الکترونیکی و با ابزارهایی مانند امضای دیجیتال انجام خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد فرجود با اشاره به ویژگی های جدید در سامانه معاملات شهرداری تهران گفت: با عملیاتی شدن فاز جدید این سامانه تمامی مراحل از انتشار آگهی تا دریافت و بارگذاری اسناد و مدارک لازم جهت شرکت در مناقصات و مزایده ها و همچنین برگزاری کمیسیون های معاملاتی و نیز صورت جلسه ها تماماً به صورت الکترونیک انجام خواهد شد.

وی درباره مزایای تمام الکترونیکی شدن فرایند مناقصات شهرداری تهران، افزود: الکترونیکی شدن و اعلان عمومی معاملات شهرداری، برای تمامی متقاضیان ، فرصت هایی برابر ایجاد می کند و موجب حذف گردش کار دستی می شود.

همچنین با اجرایی شدن امضای دیجیتال در شهرداری تهران، ضمن حفظ کامل محرمانگی، ایجاد شفافیت و امکان نظارت حداکثری بر فرآیندها را در پی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز برگزاری تمام الکترونیک مناقصات شهرداری با امضای دیجیتال

آغاز برگزاری تمام الکترونیک مناقصات شهرداری با امضای دیجیتال