مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1399 ساعت 07:402021-01-25بين الملل

فرمانده سنتکام: روابط تهران و واشنگتن در دوران فرصت قرار دارد


فرمانده نیروهای تروریستی سنتکام با اشاره به روی کارآمدن رییس جمهور جدید آمریکا در کاخ سفید مدعی شد که روابط تهران و واشنگتن در دوران فرصت قرار دارد.

- فرمانده سنتکام: روابط تهران و واشنگتن در "دوران فرصت" قرار دارد فرمانده نیروهای تروریستی سنتکام با اشاره به روی کارآمدن رییس جمهور جدید آمریکا در کاخ سفید مدعی شد که روابط تهران و واشنگتن در "دوران فرصت" قرار دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از دیفنس وان، ژنرال مک کنزی فرمانده مرکز فرماندهی نیروهای تروریستی آمریکایی در منطقه (سنتکام) حین انجام اولین پرواز خود به خاورمیانه از زمان آغاز ریاست جمهوری جو بایدن، شرایط کنونی را دوران فرصت در روابط ایران و آمریکا توصیف کرد.

وی در جمع خبرنگاران با ادعای اینکه در ماه های منتهی به انتخابات و تحلیف بایدن تهدیدات شدید از سوی ایران وجود داشت، مدعی شد که آمریکا توانست بازدارندگی را در این وضعیت حفظ کند و هدف واشنگتن جلوگیری از جنگ بوده است.

مک کنزی ادامه داد: بر خلاف آنچه برخی تحلیلگران نظامی و امنیتی نگران بودند که ایران در روزهای پایانی کار رییس جمهور دونالد ترامپ انجام دهد، این کشور نه تنها به هیچ هدف آمریکایی در منطقه به طور مستقیم حمله نکرد، بلکه توانست به میزان زیادی بازیگران نیابتی خود را در عراق و بخش های دیگر منطقه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده سنتکام: روابط تهران و واشنگتن در دوران فرصت قرار دارد

فرمانده سنتکام: روابط تهران و واشنگتن در دوران فرصت قرار دارد