مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1399 ساعت 07:352021-01-25سياسي

دهمرده: بیش از مشکل تخصیص بودجه با مشکل توزیع بودجه مواجهیم


ما در کشور بیش از آنکه با مشکل تخصیص بودجه مواجه باشیم با مشکل توزیع بودجه مواجهیم که این مسئله عامل اصلی باب شدن چانه زنی ها برای گرفتن بودجه است.

- حبیب الله دهمرده نماینده مردم زابل در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، گفت: یکی از مشکلات مهم در بحث بودجه این است که اعتبارات تخصیص یافته بر اساس منابع واقعی درآمدی صورت نگرفته و ما با کسری منابع درآمدی در لایحه بودجه مواجهیم.

نماینده مردم زابل در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: ما هنوز نتوانستیم عدالت را در توزیع بودجه بین استان ها رعایت کنیم و همین بی عدالتی باعث می شود تا استان ها برای گرفتن بودجه خود رو به رایزنی و چانه زنی و راه هایی از این قبیل روی بیاورند.

دهمرده خاطر نشان کرد: به عنوان مثال در استان های مختلف ما شاهد بی عدالتی در توزیع بودجه هستیم اگر چه در ظاهر استان های محروم تر اندکی اعتبار بیشتری تخصیص می یابد اما عقب ماندگی ها در استان های محروم ما به حدی است که این اعتبارات حتی کفاف زیرساخت های آن ها را هم نمی دهند.

وی افزود: اگر به عنوان مثال بخواهیم استان سیستان و بلوچستان را با استان های دیگر و یکسری استان ها مقایسه کنیم استان سیستان و بلوچستان بزرگ نه بزرگراه دارد نه خط آهن گازرسانی و غیره در حالی که بسیاری از استان ها از این امک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دهمرده: بیش از مشکل تخصیص بودجه با مشکل توزیع بودجه مواجهیم

دهمرده: بیش از مشکل تخصیص بودجه با مشکل توزیع بودجه مواجهیم