مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1399 ساعت 07:352021-01-25سياسي

برگزاری جلسه سالانه هیئت امنای بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس


جلسه سالانه هیئت امنای بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس برگزار شد - جلسه سالانه هیئت امنای بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس برگزار شد به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرلشکر پاسدار محمد باقری، رییس ستاد کل نیروهای مسلح در حاشیه جلسه سالانه هیئت امنای بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در جمع خبرنگاران توضیح داد: این جلسه هیئت امنا در چهلمین سالگرد دفاع مقدس برگزار شد.

در این جلسه گزارشی از پیشرفت برنامه هایی که در چهلمین سالگرد پیش بینی شده بود ارائه شد.

خدا را شکر بیش از حدی که انتظار داشتیم دیگر برنامه های مرتبط با گرامی داشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس در کشور با رعایت تمام مقررات بهداشتی در حال انجام است که اوج و قله آن هم در هفته دفاع مقدس بود که رهبر معظم انقلاب اسلامی در ارتباط تصویری با پیشکسوتان دفاع مقدس سخنرانی کردند.

وی ادامه داد: این دیدار تصویری در سطح کشور در تمام استان ها برگزار شد و همه از آن بهره مند شدند و سایر برنامه ها هم هفته به هفته مطابق برنامه در حال انجام است.

رییس ستاد کل نیروهای مسلح خاطرنشان کرد: همچنین در این جلسه پیرامون آیین نامه نحوه مقابله با مسئله تحریف و تخلفات در حوزه دفاع مقدس مفصلا مورد تحلیل و بررسی قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری جلسه سالانه هیئت امنای بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس

برگزاری جلسه سالانه هیئت امنای بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس